naslovnica
razvoj softvera
izrada web stranica
grafički dizajn
proizvodi
o nama
alati
reference
kontakt
NOVOSTI
11. listopad 2018.
što je e-commerce? analiziramo njegove značajke i prednosti
U današnje vrijeme internet je postao dio svakodnevice i pruža nam mogućnost da unaprijedimo svoje poslovanje. Omogućuje razmjenu dobara, usluga, siguran prijenos transakcija, jeftiniji marketing, a web trgovina postaje sve popularnija i moglo bi se reći „nužna“. Što je zapravo e-Commerce i koje su njegove značajke saznajte u nastavku.

E-commerce ili e-trgovina ili web trgovina označava kupnju i prodaju roba, usluga i informacija koristeći kompjuterske mreže – uključujući internet.

Godina 1979. bi se mogla uzeti kao početak e-commerca kada je Michael Aldrich spojio svoj televizor s telefonskom linijom i izumio telefonsku trgovinu, ali pojam e-commerce je dobio smisao tek pojavom interneta i njegovim širenjem.

Kako je online prisutnost tvrtke danas ključna stvar, a ako djelatnost vaše tvrtke uključuje i prodaju fizičkih predmeta tada predlažemo da nastavite čitati tekst pa se možda i odlučite uvesti web shop u svoju prodaju.

Michael John Aldrich - izumitelj, inovator i poduzetnik

Što se prodaje na internetu? (%)

E-commerce odnosno web trgovina trenutno se smatra najisplativijom vrstom trgovine radi malih troškova pokretanja i njenog vođenja u odnosu na fizičku trgovinu. Nisu potrebne nekretnine niti iznajmljivanje izloga već je potrebno imati samo stručne osobe, odrediti voditelja web trgovine i prodaja može početi.

U velikoj količini značajki, nije ni čudo da e-Commerce donosi puno prednosti. Najveća prednost e-commercea je to što cijeli svijet može biti tržište. U današnje vrijeme sve manje ljudi ima vremena obilaziti trgovine da nađu željeni proizvod, već im je jednostavnije sjest za računalo i naručiti proizvod. Podaci o proizvodu su uvijek prikazani, barem bi trebali biti, dostava je riješena tako da proizvod dolazi na Vaša vrata. Uvijek su prikazane cijene, ali i trenutne akcije. Neke e-trgovine imaju jako dobro posloženi dio gdje kupci ostavljaju povratnu informaciju o proizvodu pa tako budući kupac može vidjeti stvarne slike kupljenih proizvoda, njihove recenzije, što uvelike olakšava kupovinu pogotovo ako se radi o većim iznosima novca. Ako ste i sami prodavač tada znate da je velika prednost to što možete uređivati sadržaj shopa sa bilo kojeg uređaja koji ima pristup internetu. To je važno jer tako možete i odgovarati na upite kupaca, odgovarati na recenzije i reagirati na neki nesporazum ako je potrebno.

Za kupca web trgovina treba biti pojednostavljena radi lakšeg snalaženja na stranici. U tome pomaže svrstavanje proizvoda u kategorije i podkategorije te je potrebno staviti odgovarajuće filtere kako bi si sam kupac mogao suziti pretragu na ono što traži. Ovdje vrijedi „manje je više“ jer ako se kupcu servira puno proizvoda najvjerojatnije će odustati od kupovine. Treba kupcu omogućiti da što prije pronađe željeni proizvod jer će time i kupnja biti brža.

Platforme za web prodaju (%)
Odnos B2B i B2C web prodaje (bilijun / $)

E-trgovina radi 0-24 sata pa kupci koji su udaljeni od Vaših fizičkih trgovina lako mogu kupovati proizvode.

Ukoliko vam se e-Commerce čini zanimljivim i imate želju uvesti ga u svoju tvrtku, najprije trebate pomno isplanirati izgled vaše web trgovine. Također trebate odlučiti kome ćete prodavati, tvrtkama ili osobama, te odabrati asortiman. Za vašu tvrtku može biti bitna stavka da pojedine web trgovine imaju statistike. Primjerice koji je najprodavaniji proizvod ili što se najviše pregledava pa tako možete i ponudu tome prilagoditi. Jako je bitno odrediti načine plaćanja, ako kupcu ponudite više mogućnosti za plaćanje veća je i šansa da će kupiti proizvod. Također, način na koji će proizvod biti dostavljen mora biti jasno iskomuniciran i treba voditi brigu da je dostava kvalitetna i pouzdana jer ukoliko dođe do nekog nesporazuma s dostavom, proizvod bude oštećen ili ne stigne do kupca, velika je vjerojatnost da kupac više neće naručivati proizvod s te web trgovine.

Ukoliko se e-Commerce kvalitetno uvede u poslovanje tvrtke, iako je investicija na početku viša, kroz neko vrijeme prodaja bi se trebala minimalno dvostruko povećati, a uloženo vratiti. Ako uz e-Commerce imate i fizičku trgovinu pokazalo se da kvalitetno napravljena web trgovina također može povećati prodaju i u fizičkim trgovinama.

cWebSpace d.o.o.
Športska ulica 6A
HR 40000 Čakovec, Croatia
OIB: 64882899675
Temeljni kapital: 250.000,00 kuna
TEL +385 40 865 029
EML info@cwebspace.com
naši proizvodi
pratite nas